Kaikella on aikansa ja paikkansa. Job teki suoraselkäisen ratkaisun ajattelemalla joukkueen parasta, kaikki kunnia siitä. Jos ei saa joukkuetta palaamaan voitoista, niin silloin on syytä antaa vastuu jollekin toiselle. Peesaan Iso-G:tä siinä, että ei sovi unohtaa Jobin saavutuksia Interin valmentajana. Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin. Toivotaan, että nyt joukkueen suunta on nouseva ja voittoja tulee. Mielestäni ei Jobia yksin voi kuitenkaan syyttää, mutta päävalmentaja kantaa vastuun.Ginnunen kirjoitti:Kiitos Job näistä vuosista, teit Interistä menestyneen joukkueen: liigamestaruus, cupin ja liigacupin voitot!
Ugh!
Interin toiminta kokonaisuudessaan (tiedotus, markkinointi jne) kaipaa jonkinlaista ryhtiliikettä. Tuntuu vähän siltä, että patruuna-aika ei enää oikein vastaa nykyajan vaatimuksia ja toimijoina on hämähäkinverkkoon jähmettyneitä henkilöitä, poikkeuksia toki on. No tämä on vain minun mielipiteeni ja voin olla väärässäkin, mutta tällaisen vaikutelman olen saanut Interin tämän päivän toiminnasta. Toki kannattajissakin / katsojissakin on parantamisen varaa (myönnän itsessänikin sen) ja ennen kaikkea: maksavia katsojia tarvitaan lisää matseihin, tämä on tosiasia. Jos ei tule rahaa, ei saada hyviä pelaajia. Jos ei saada hyviä pelaajia, ei saada katsojia. Kas tässä noidankehä, jota on vaikea katkaista. Hyviä pelaajia ei saada pelkästään ostamalla vaan niitä pitää Interin itse(kin) kasvattaa.