Kaikkihan jo varmasti tietavätkin Turun olevan Euroopan kulttuuripääkaupunki 2011 ja sen myötä tammikuussa avataan Logomossa Only a Game?-näyttely.
Mielestäni olisi paikallaan suorittaa oikein viimeisen päälle tyylikäs ja aistikas UBZ-invaasio samaan aikaan yhtenä sinimustana massana UBZ-tamineisiin sonnustautuneina näyttämään tavallisille tallaajille, että jalkapallo ei tosiaankaan ole vai yksi peli muiden joukossa.
Tämä on myös ilmainen juttuvinkki kaikille teille mediaketuille.
Only a Game?
Re: Only a Game?
Jep mulle sopii ilman muuta mukana. Mutta epäilen ettei muita sitten tulekkaan,kun kyseinen retki pitäisi tehdä kahvi-possumunkki linjalla. Niitä kun Ultraboyzilla ei muita ole k......,v...... pitää olla.
- Risto Nummela
- Ylläpitäjä
Ei muuta kuin porukkaa värväämään ja päivämäärää lukkoonlyömään
Et koskaan kävele yksin
k.......,v...... kulvia,vihtua?antero kirjoitti:Jep mulle sopii ilman muuta mukana. Mutta epäilen ettei muita sitten tulekkaan,kun kyseinen retki pitäisi tehdä kahvi-possumunkki linjalla. Niitä kun Ultraboyzilla ei muita ole k......,v...... pitää olla.
Raivo on Vorssan pelätyin ihmispolo! T. Kyösti
pötylä kirjoitti:k.......,v...... kulvia,vihtua?antero kirjoitti:Jep mulle sopii ilman muuta mukana. Mutta epäilen ettei muita sitten tulekkaan,kun kyseinen retki pitäisi tehdä kahvi-possumunkki linjalla. Niitä kun Ultraboyzilla ei muita ole k......,v...... pitää olla.
Kyllä Pöty tajuaa, mistä kyse on...
Mennään silloin kun on avajaiset, tai sillon Platini tulee sinne niin on median edustajia ainakin paikan päällä meidän lisäksi.
Hyvä idea ajankohdaksi ja hyvät perustelut, sopii minulle ja merkitään kalenteriin.
Näyttely avataan sunnuntaina 16.1.2011 kello 11.00.
Ei muuta kuin kaikki mukaan!
Toi avajaispäivä sopii kyllä!Jarmo kirjoitti:Hyvä idea ajankohdaksi ja hyvät perustelut, sopii minulle ja merkitään kalenteriin.
Ilmatieteen laitos ennustaa tulevalle sunnuntaille lähes nollakeliä.
Sopisiko kaikille pukeutua UBZ-huppariin ja kaulahuiviin yhtenäisyyttämme korostamaan? Muitakin sopivia asusteita tietysti saa käyttää, esimerkiksi housut ovat suositeltavat, eivät toki pakolliset.
Sopiiko kaikille saapua paikalle heti 11.00 näyttelyn avautuessa? Ymmärrätte varmaan; mitä enemmän meitä on, sen näyttävämpi ryhmämme on.
Näyttelyynhän on vapaa pääsy.
Sopisiko kaikille pukeutua UBZ-huppariin ja kaulahuiviin yhtenäisyyttämme korostamaan? Muitakin sopivia asusteita tietysti saa käyttää, esimerkiksi housut ovat suositeltavat, eivät toki pakolliset.
Sopiiko kaikille saapua paikalle heti 11.00 näyttelyn avautuessa? Ymmärrätte varmaan; mitä enemmän meitä on, sen näyttävämpi ryhmämme on.
Jarmo kirjoitti:Ilmatieteen laitos ennustaa tulevalle sunnuntaille lähes nollakeliä.
Sopii aika ja huivi, ei sitten pelipaidoilla ja huivilla mennä .