No, olen pistänyt tililtä lähtemään viikon päästä sen maksun, jossa majoittuminen kahden hengen huoneessa, joten pidän kiinni siitä.Risto Nummela kirjoitti:Kolmen hengen huoneeseen verrattuna +32€
Ugh!
No, olen pistänyt tililtä lähtemään viikon päästä sen maksun, jossa majoittuminen kahden hengen huoneessa, joten pidän kiinni siitä.Risto Nummela kirjoitti:Kolmen hengen huoneeseen verrattuna +32€
Maukka? Ei vaan, kiitos Maukka jos vaivaudut Mun Ja Paulan kanssa samaan huoneeseen Kuten viime vuonnakinGinnunen kirjoitti:5. Ginnunen
Mieluummin kyllä kahden hengen huone jonkun kanssa, joka ei mahdottomasti kuorsaa.
Mun pitäis näkyä, koska olen maksanut. Ota suoraan yhteys niihin, joiden tiedot eivät näy, tai pistä "vain jäsenille" -osioon.Sirpa kirjoitti:Maksu piti näkyä tilillä huhtikuun loppuun mennessä, mutta viideltä ei vielä näy suorituksia. Hopi hopi ja nopeasti, kiitos
Kiitos G:lle menomatkalla vietetyistä hetkistä kahdestaan hytissäGinnunen kirjoitti:Kiitos kaikille matkajärjestelyihin osallistuneille: onnistunut reissu!
Itse kävin tänä aamuna jo kirurgin veitsen käsittelyssä klo 9, mutta se on ihan eri juttu.
Ugh!
Ahaa - siksi siis G kirurgilla...pötylä kirjoitti:Kiitos G:lle menomatkalla vietetyistä hetkistä kahdestaan hytissäGinnunen kirjoitti:Kiitos kaikille matkajärjestelyihin osallistuneille: onnistunut reissu!
Itse kävin tänä aamuna jo kirurgin veitsen käsittelyssä klo 9, mutta se on ihan eri juttu.
Ugh!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa