Mä olen maksanut ennalta, maksan aina etukäteen Tulostan kuitin maksusta, niin mua ei heitetä ulos jo heti reissun alussa vaan vasta MansessaJarmo kirjoitti:Sopiihan tuo. Samalla voidaan varmaan sopia, että Timbe toimii enforcerina niiden varalta, jotka ovat muka maksaneet matkansa ennakolta.
Taalat tiskiin tai Timbe löylyttää ilman kiuasta ja lauteita Urjalan taukopaikalla.
Ilves-Inter 6.8.2016
Re: Ilves-Inter 6.8.2016
I am nothing but the best.
Mites sopimusneuvottelut ovat edistyneet? Jos lähtöluvan anomista auttaa, niin voin toki toimia G:n holhoojana matkalla ja katsoa, ettei G eksy mihinkään pahantekoon.Ginnunen kirjoitti:Vaimo sanoi samaa.Juppe kirjoitti:G:kin voisi lähteä mukaan.
Harkitsen asiaa, kun olen selvin päin. Mulla on sopimusneuvottelut käynnissä.
I am nothing but the best.
Vielä muistutus Tampereen turvabossilta: vaikka sadekuuroja onkin matsin ajaksi luvassa, niin sateenvarjoja ei saa viedä katsomoon. Ja toinen keissi: katsomolohkossamme käy ainoastaan käteinen, ei mikään muu maksutapa. Mansessa ei olla näköjään päästy oravan nahoista vielä tämän pidemmälle.
Tammelan stadionin kaikki katsomolohkot ovat katettuja, joten olemme ainakin teoriassa sateelta suojassa. Tuuli saattaa tehdä tepposet ja aiheuttaa vaakasuoraa sadetta - varautukaa siis tähän.
Tammelan stadionin kaikki katsomolohkot ovat katettuja, joten olemme ainakin teoriassa sateelta suojassa. Tuuli saattaa tehdä tepposet ja aiheuttaa vaakasuoraa sadetta - varautukaa siis tähän.